de familie Meijer.

De familie Meijer bestaat uit; Eef, Kitty & Tom Meijer. We zijn een jong gezinnetje met een zoontje: "Tom"

zaterdag, juli 15, 2006

Nog 2 nachtjes slapen.

Nog 2 nachtjes slapen en dan gaat het allemaal beginnen.
Wat een dag!
Jullie zullen wel denken, beginnen ze al zenuwachtig te worden.
Nou het antwoord is ja!
Er moet dan s'ochtens zoveel gedaan worden voor het 10:00 uur is.
Namelijk; om 07:30 uur komt de kapster en om 08:15 uur komt Wendy me helpen met de trouwjurk.
Daarna me opmaken en om 09:00 uur gaat Wendy bij Eef kijken of zijn pak er goed zit.
Om 09:15 uur komt Theira, Eef ophalen en om 09:30 zijn ze bij mijn ouders en dan gaat het toch echt beginnen.
En om 09:25 uur Komt de familie bij mijn ouders zodat ze alles van het begin tot het einde mee kunnen maken.
Het beloofd een hele mooie zonnige dag te worden.
Gisteren avond hebben ze mij verrast met een vrijgezellen avond.
Wie waren er aanwezig hoor ik jullie denken.
Nou het waren 7 dames en met mij 8 dames.
Namelijk: Ans, Bonnie, Theira, Suzanne, Helma, Cynthia, Wil & ik.
We zijn naar een mexicaans restaurant gegaan in Nistelrode.
Het was echt heel erg gezellig.
Ik kreeg van iedereen hele leuke cadeautjes.
Helaas kon Wendy niet aanwezig zijn want haar man was ziek.
Maar ze is vandaag bij ons geweest.
We hebben heel wat afgelachen.
Het enige wat jammer was is dat we vanaf 20:30 uur tot 22:40 uur op het eten hebben moeten wachten.
Maar het eten was wel erg lekker.
Om 01:00 uur waren we thuis.
Dit was zeker een hele geslaagde avond waar ik met veel plezier aan zal terug denken.
Dit zijn leuke herinneringen.
Dus iedereen die aanwezig was, zeg ik; "Hartelijk bedankt voor een onvergetelijke avond!!"