de familie Meijer.

De familie Meijer bestaat uit; Eef, Kitty & Tom Meijer. We zijn een jong gezinnetje met een zoontje: "Tom"

vrijdag, augustus 18, 2006

Tom is weer in een nieuwe fase.


Vanmiddag om 13:45 uur moesten we voor het eerst bij peuterspeelzaal 'de Duikelaar' zijn.
Opa & oma waren er ook om te filmen.
Maar helaas de camera deed het niet dus dan alleen maar foto's.
We kwamen binnen en hij liep meteen naar het speelgoed en hij had eigenlijk geen tijd om zijn jas uit te doen.
Toen zijn we verder naar binnen gegaan en hij liep regelrecht naar de glijbaan toe.
Hij vond het geweldig.
Om 14:00 uur heb ik afscheid genomen en ben ik naar huis gegaan.
Nog even voor het raam staan zwaaien en dit was erg kort want hij had het te druk met spelen.
Om 15:15 uur haalde ik Tom op en Juf. Carla & juf Ingrid vertelde me dat hij niet heeft gehuild en dat hij erg lief was geweest, hij wou alleen niet stilzitten met het drinken.
Maar goed dat leert hij snel genoeg.

Vrijdag 18-8-2006 begon het op de peuterspeelzaal om 8:45 uur en hij wou zo snel mogelijk naar binnen.
Hij had weer geen tijd om te zwaaien of voor een knuffel.
Want hij wil gewoon gaan spelen.
Om 11:45 uur kon ik 'm weer ophalen en hij had het weer goed gedaan.
Niet gehuild en nu had hij wel met de anderen stil gezeten met het drinken en het fruithapje, zo zie je maar dat het snel genoeg gaat.
Toen we het schoolpleintje af waren begon hij te huilen en wou hij teruglopen.
Dit alles is een goed teken.
Dit betekend dat hij het echt naar zijn zin heeft.
En daar zijn we natuurlijk erg blij mee.